WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W DOMU NAJLEPIEJ. CZY ABY NA PEWNO? Profesor Andrew Martin nie czuje się do końca sobą, odkąd w deszczową piątkową noc przydarzył mu się pewien 'incydent': spacerował nago po ulicach Cambridge. Jedzenie przyprawia go o mdłości. W ubraniach jest mu niewygodnie. Nawet jego ukochana żona oraz nastoletni syn wydają mu się odpychający. Czuje się zagubiony pośród tego zwariowanego, obcego gatunku, jakim są ludzie i nienawidzi wszystkich żyjących na tej planecie. Wszystkich z wyjątkiem Newtona, który – tak się składa – jest psem. Co może skłonić kogoś do zmiany zdania na temat ludzkiej rasy?... Ludzie to zabawna i niezwykle frapująca opowieść o uprowadzeniu przez obcych, matematyce oraz najbardziej interesującym temacie z wszystkich możliwych: nas samych. Weźmy prześmiewcze podejście do życia spod znaku Douglasa Adamsa, oryginalną wizję wszechświata oraz autentycznie przejmującą historię miłosną, następnie zmieszajmy to wszystko, a otrzymamy pełną humoru, skrzącą się pomysłami i poruszającą powieść Matta Haiga. Główny bohater, profesor Andrew Martin, ginie, zanim książka się w ogóle zacznie. Nie był on jednak zbyt miłym człowiekiem, jak odkrywa zamieszkujący teraz jego ciało przybysz z kosmosu. Obcy, wysłany na Ziemię z misją zniszczenia dowodu na rozwiązanie przez Andrew Martina ważnego problemu matematycznego, dowiaduje się wkrótce o samym profesorze, jego rodzinie i 'ludziach' w ogóle znacznie więcej, niż się spodziewał. Kiedy budzą się w nim uczucia wobec 'swojej' żony oraz syna – którzy nie mają pojęcia, kim jest on w rzeczywistości – obcy musi wybrać pomiędzy ukończeniem swej misji i powrotem do domu a znalezieniem nowego domu, tu na Ziemi.
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów?
To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.
To jakiś żart! - odpowiada klient.
Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!
Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.
W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
Czas nagrania: 134'17
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?