Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
-
Autor: Karasiewicz Grzegorz
- ISBN: 9788326442841
- EAN: 9788326442841
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 406
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,69złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,69 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.