Marketing wielkich możliwości
Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
-
Autor: Urbanek Grzegorz
- ISBN: 9788324667017
- EAN: 9788324667017
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Helion
- Format: 14.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 168
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,07złCena detaliczna: 34,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,07 zł
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos. Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie. Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.