Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
- ISBN: 9788380889521
- EAN: 9788380889521
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 16,8x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 318
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
40,30złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.