Marketing w ochronie zdrowia
-
Autor: Aleksandra Czerw (red.)
- ISBN: 9788376412337
- EAN: 9788376412337
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 15,5x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 176
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,39złCena detaliczna: 40,01 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.