Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
-
Autor: Łukasik Przemysław
- ISBN: 9788322728239
- EAN: 9788322728239
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
21,46złCena detaliczna: 28,35 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,46 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zamierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym. Stanowi ona również cenne źródło informacji dla przedsiębiorstw handlowych tworzących strategie i programy marketingowe, co pozwala lepiej zrozumieć potrzeby nabywców i bardziej efektywnie dostosować do nich ofertę rynkową.