Marketing w gastronomii
-
Autor: Misala Józef
- ISBN: 9788320819533
- EAN: 9788320819533
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 228
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,69złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,69 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.
Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii.
Autor omówił w niej:
? pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,
? istotę i specyfikę marketingu w gastronomii,
? usługę gastronomiczną jako produkt,
? strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej,
? dystrybucję usług gastronomicznych,
? kształtowanie cen w gastronomii,
? promocję usług gastronomicznych,
? usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,
? usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.