Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne
Ujęcie segmentacyjne
- ISBN: 9788376417547
- EAN: 9788376417547
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 17,6x25 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,05złCena detaliczna: 52,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,05 zł
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:
Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach – a także w sytuacji polskiego rolnictwa – należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.