Marketing usług turystycznych
-
Autor: Oleksiuk Adam
- ISBN: 9788376410265
- EAN: 9788376410265
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 328
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,42złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,42 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.