KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych

  • Autor: Oleksiuk Adam
  • ISBN: 9788376410265
  • EAN: 9788376410265
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Difin
  • Format: 16x23 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 328
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 35,42
     zł
    Cena detaliczna:  45,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,42
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj