
Marketing usług turystycznych
- ISBN: 9788301152963
- EAN: 978830115296301
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
54,37złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,27 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
¦ podstawy teoretyczne i terminologię,
¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
¦ działalność marketingową na docelowym rynku,
¦ badania marketingowe w turystyce,
¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
Do głównych zalet podręcznika należą:
¦ dostosowanie do programów nauczania,
¦ logiczna struktura i jasność wykładu,
¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
¦ słowniczek podstawowych terminów,
¦ bogata bibliografia,
¦ indeks rzeczowy.