
Marketing usług turystycznych
- ISBN: 830114517X
- EAN: 978830114517002
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.8x23.8cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2006
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,61złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,54 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
podstawy teoretyczne i terminologię,
funkcjonowanie marketingu usług turystycznych,
z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
działalność marketingową na docelowym rynku,
badania marketingowe w turystyce,
analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.