Marketing usług hotelarskich
-
Autor: Turkowski Marek
- ISBN: 9788320817614
- EAN: 9788320817614
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 235x165x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 284
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
50,10złCena detaliczna: 61,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,86 zł
x
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.