Marketing usług hotelarskich DIFIN
Technikum, Szkoła policealna
-
Autor: Wojciechowski Tadeusz
- ISBN: 9788376411767
- EAN: 9788376411767
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 15.8x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 152
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
20,24złCena detaliczna: 25,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,24 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.