Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku
-
Autor: Szromnik Andrzej
- ISBN: 9788326438950
- EAN: 9788326438950
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 452
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
63,95złCena detaliczna: 79,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,95 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
- warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
- wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.