KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju...

Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju...

  • ISBN: 9788376419855
  • EAN: 9788376419855
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Difin
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 241
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 38,70
     zł
    Cena detaliczna:  48,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie. Autorka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj