
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
- ISBN: 9788326434471
- EAN: 9788326434471
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI ABC
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
55,52złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,52 zł

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych. Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.