Marketing sportu
-
Autor: Sznajder Andrzej
- ISBN: 9788320819915
- EAN: 9788320819915
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 316
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,63złCena detaliczna: 64,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,63 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.
Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:
?klubami sportowymi,
?związkami sportowymi,
?przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport,
?mediami realizującymi transmisje sportowe.