Marketing sportu
-
Autor: Sznajder Andrzej
- ISBN: 978-83-208-2205-2
- EAN: 9788320822052
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 235x162x14mm
- Język: polski
- Liczba stron: 310
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
41,30złCena detaliczna: 64,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,30 zł
x
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.