Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
-
Autor: Kowalska Magdalena
- ISBN: 978-83-208-2565-7
- EAN: 9788320825657
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 250x176mm
- Język: polski
- Liczba stron: 340
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
57,22złCena detaliczna: 89,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,41 zł
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.