Marketing przedsiębiorstw usługowych...
-
Autor: Pluta-Olearnik Mirosława
- ISBN: 9788320820720
- EAN: 9788320820720
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.7cm
- Język: polski
- Liczba stron: 208
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,18złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,18 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.
Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.