Marketing produktu politycznego
Analiza porównawcza
-
Autor: Zajdowski Karol
- ISBN: 9788380171725
- EAN: 9788380171725
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
- Wydawca: Elipsa Dom Wydawniczy
- Format: 16.6x23.8
- Język: polski
- Liczba stron: 354
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
34,00złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.