KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing produktu politycznego

Marketing produktu politycznego

  • ISBN: 9788380175938
  • EAN: 9788380175938
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Elipsa Dom Wydawniczy
  • Format: 168x18 mm
  • Liczba stron: 354
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 38,67
     zł
    Cena detaliczna:  52,50 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,67
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce. Celem niniejszej pracy jest uporządkowanie siatki pojęciowej związanej z obszarami zainteresowania marketingu politycznego, a w ramach tych obszarów wskazanie miejsca produktu politycznego. Drugim celem jest określenie granic możliwości wykorzystania technik i narzędzi marketingu w polityce. Głównym jednak celem pracy jest pokazanie istniejących podobieństw lub ich braku pomiędzy produktami ekonomicznym i politycznym oraz implikacji płynących z tego tytułu dla wykorzystania marketingu w polityce. Przyjęcie za punkt wyjścia produktu, jako podstawowej kategorii marketingowej, pozwala na wychwycenie występowania ewentualnych innych podobieństw i różnic, w takich obszarach marketingu jak: komunikacja produktów, branding, marketing relacji, cykl życia produktu, pozycjonowanie i innych. Takie podejście pozwala również spojrzeć z innej perspektywy na zachowania "sprzedawców" i "konsumentów" tych produktów. Pobocznym celem pracy jest dostarczenie kandydatom wyborczym, politykom, partiom, sztabom, doradcom oraz analitykom sceny politycznej gotowych, uniwersalnych metod i narzędzi marketingowych, które można skutecznie zastosować w celu promocji produktu politycznego. Stworzenie i dostarczenie praktycznych narzędzi wpłynie na ich upowszechnienie i umożliwi ich szersze zastosowanie przez kandydatów i partie polityczne w ramach profesjonalnie prowadzonych kampanii.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj