
Marketing produktów żywnościowych
- ISBN: 8309016840
- EAN: 9788309016847
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
- Format: 16.7x23.3
- Język: polski
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2007
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
11,95złCena detaliczna: 15,79 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,95 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.