Marketing produktów systemowych
-
Autor: Żabiński Leszek
- ISBN: 9788320820164
- EAN: 9788320820164
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: PWE
- Format: 16,2x23,7 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 260
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
40,04złCena detaliczna: 54,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,04 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
? systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
? systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
? systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
? systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.