Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
- ISBN: 9788362558971
- EAN: 9788362558971
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Duet
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 482
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,60złCena detaliczna: 37,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,60 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też „żywym” dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. […]
Fragment recencji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski