Marketing polityczny w gorsecie mediów
-
Autor: Robert Wiszniowski (red.)
- ISBN: 9788377809235
- EAN: 9788377809235
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Seria: KOMUNIKACJA W SAMORZĄDZIE
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
22,62złCena detaliczna: 30,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,62 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.