Marketing polityczny Doświadczenia polskie
- ISBN: 9788377804834
- EAN: 9788377804834
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 16.0x22.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 576
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
36,15złCena detaliczna: 47,60 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,15 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych, a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu, i to w sensie teoriopoznawczym, i to – bardziej doświadczalnym (zakotwiczonym w praktyce politycznej).
Fragment Wprowadzenia