Marketing polityczny a public relations
Różnice, podobieństwa, kontrowersje
- ISBN: 9788375455472
- EAN: 9788375455472
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Aspra
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,49złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,49 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
"Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".
prof. dr hab. Maciej Mrozowski