KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki

Marketing Podręcznik akademicki

  • ISBN: 9788301140519
  • EAN: 9788301140519
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 644
  • Rok wydania: 2003
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 52,41
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,41
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj