Marketing na rynku prasowym
-
Autor: Żabiński Ryszard
- ISBN: 9788320818949
- EAN: 9788320818949
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 232
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,96złCena detaliczna: 57,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,96 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawców, kształtowanie cen gazet i czasopism oraz dystrybucję i promocję na rynku prasowym. Tylko tak szerokie ujęcie problematyki pozwala na dogłębną analizę rynku prasowego, który w ostatnich latach, wraz z rynkiem mediów, podlega gwałtownym zmianom.