Marketing na rynkach międzynarodowych
Badania, decyzje, organizacja
-
Autor: Grzegorczyk Wojciech
- ISBN: 9788382200287
- EAN: 9788382200287
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 17.0x24.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
40,30złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.
Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.