
Marketing mobilny
-
Autor: Agnieszka Dejnaka
- ISBN: 9788380858886
- EAN: 9788380858886
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 172
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
40,97złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,97 zł
x
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.