Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
-
Autor: Trojanowski Tomasz
- ISBN: 978-83-8085-704-9
- EAN: 9788380857049
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 338
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
49,37złCena detaliczna: 65,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,37 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.