Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
Przypadek Platformy Obywatelskiej
-
Autor: Brodzińska-Mirowska Barbara
- ISBN: 9788323128984
- EAN: 9788323128984
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Format: 16.0x22.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 312
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,26złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,26 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
„Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując – marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami […] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze – przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości […] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć »światło dzienne«, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została »umocowana« w ramach polskiej »inżynierii społecznej« (tzw. case study)”.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego