Marketing miast i regionów
Tożsamość, wizerunek, komunikacja
- ISBN: 9788379727643
- EAN: 9788379727643
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 204
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
46,71złCena detaliczna: 65,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,71 zł
x
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.