KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH

MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH

Jak zarabiać na ludzkich strachach

  • ISBN: 978-83-66142-13-8
  • EAN: 9788366142138
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Studio Emka
  • Format: 14,5x21 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 208
  • Rok wydania: 2019
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 31,05
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,05
x
x
Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj