Marketing bezposredni i interaktywny
- ISBN: 8320816882
- EAN: 9788320816884
- Oprawa: Kartonowa
- Wydawca: PWE
- Format: 16.1x23.8
- Język: polski
- Liczba stron: 296
- Rok wydania: 2007
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
46,90złCena detaliczna: 61,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.