Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
- ISBN: 9788381424653
- EAN: 9788381424653
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 16,8x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 152
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,43złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,43 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.