Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
-
Autor: Anna Rychwalska
- ISBN: 978-83-208-2559-6
- EAN: 9788320825596
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 250x176mm
- Język: polski
- Liczba stron: 146
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
47,43złCena detaliczna: 69,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł
x
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej – do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.