Marka
Wizerunek, wizualność, komunikacja
-
Autor: praca zbiorowa
- ISBN: 9788365705907
- EAN: 9788365705907
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Libron
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,34złCena detaliczna: 44,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb”.