Marka, media, komunikacja
- ISBN: 9788322934364
- EAN: 9788322934364
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Format: 16.5x23.0cm
- Język: polski
- Seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
- Liczba stron: 264
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,48złCena detaliczna: 29,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,48 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji
Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego
Dawid Szkoła, Ścieżki nocy Stanisława Czycza i Anda
Rafał Siekiera, Kreowanie medialnego obrazu świata przez narzucanie odbiorcy punktu widzenia nadawcy