Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
- ISBN: 978-83-8085-345-4
- EAN: 9788380853454
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 15.9x23.0
- Język: polski
- Liczba stron: 242
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,78złCena detaliczna: 50,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,48 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.