KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marka 5.0

Marka 5.0

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

  • ISBN: 9788301218386
  • EAN: 9788301218386
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Seria: E-MARKETING PWN
  • Liczba stron: 214
  • Rok wydania: 2023
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 46,29
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,21
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy. Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej. Dr Jolanta Tkaczyk
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj