Manual information design
- ISBN: 9788366269378
- EAN: 9788366269378
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Libron
- Format: 210x148 mm
- Liczba stron: 368
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,34złCena detaliczna: 50,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Grupa publikacji, których nowym otwarciem jest niniejsza książka, ma wskazywać na węzłowe punkty projektowania komunikacji jako dyscypliny relewantnej względem nauk społecznych i sztuki (projektowania). Ponadto celem Manuala jest tworzenie otwartego forum pozwalającego na wyrażanie różnych punktów widzenia w zakresach wskazanych przez tytuły kolejnych tomów. Stoimy na stanowisku, że skoro można projektować i badać język (językoznawstwo) bądź literaturę (literaturoznawstwo), tak samo można badać i projektować komunikację w sensie społecznym. () Manualem rozpoczęliśmy dyskusję w grupie naukowców, chcemy ją kontynuować, a także poszerzać nasze grono o artystów i projektantów (komunikacji).
Fragment Wstępu
Fragment Wstępu