KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Manual II. Communication Design. Antologia

Manual II. Communication Design. Antologia

  • ISBN: 9788366269552
  • EAN: 9788366269552
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Libron
  • Format: 210x148 mm
  • Liczba stron: 687
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 24,28
     zł
    Cena detaliczna:  40,01 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,28
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Niezależnie od tego, jak dalekie tematycznie są sobie artykuły zawarte w tej publikacji, nietrudno odnaleźć wspólny mianownik, jakim jest konstruktywistyczny paradygmat komunikacji społecznej. Na niniejszą publikację składają się teksty części zespołu, który nieoficjalnie określany jest jako wrocławska szkoła komunikacji i designu.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj