Manual II. Communication Design. Antologia
-
Autor: Mariusz Wszek Dorota Płuchowska
- ISBN: 9788366269552
- EAN: 9788366269552
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Libron
- Format: 210x148 mm
- Liczba stron: 687
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,28złCena detaliczna: 40,01 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,28 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Niezależnie od tego, jak dalekie tematycznie są sobie artykuły zawarte w tej publikacji, nietrudno odnaleźć wspólny mianownik, jakim jest konstruktywistyczny paradygmat komunikacji społecznej. Na niniejszą publikację składają się teksty części zespołu, który nieoficjalnie określany jest jako wrocławska szkoła komunikacji i designu.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.