Lojalność klientów
Modele, motywacja i pomiar
-
Autor: Urban Wiesław Siemieniako Dariusz
- ISBN: 9788301154912
- EAN: 9788301154912
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 150
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
46,29złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,29 zł
x
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
W książce omówiono kolejno:
* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.