Leksykon terminów medialnych M-Z
- ISBN: 9788381808545
- EAN: 9788381808545
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 211x341 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 536
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
79,52złCena detaliczna: 130,66 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,52 zł
x
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten „Leksykon terminów medialnych” weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia!
Prof. dr hab. Ewa Nowińska, Uniwersytet Jagielloński