
Kryzysy, media i emocje
-
Autor: Orzeł Barbara
- ISBN: 9788322644614
- EAN: 9788322644614
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Format: 147x23 mm
- Liczba stron: 412
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
68,48złCena detaliczna: 84,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,48 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...