Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
-
Autor: Bacior Michał
- ISBN: 9788375567472
- EAN: 9788375567472
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 154
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
34,50złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,39 zł
x
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.