KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

  • ISBN: 9788375567472
  • EAN: 9788375567472
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 154
  • Rok wydania: 2019
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 34,42
     zł
    Cena detaliczna:  48,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,35
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj