Kreowanie światów w języku mediów
- ISBN: 9788322726860
- EAN: 9788322726860
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
- Wydawca: UMCS
- Format: 14.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 310
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,44złCena detaliczna: 33,60 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,44 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tom jest pokłosiem konferencji na temat języka mediów zorganizowanej przez Zakład Leksykologii i Pragmatyki Instytutu Filologii Polskiej UMCS w 2005 roku, której kluczowym pojęciem uczyniono kreatywność językową. Kreatywność językowa jest niewątpliwie jednym z kluczowych pojęć współczesnego językoznawstwa. Pojawia się w rozmaitych koncepcjach i metodologiach lingwitycznych, ale bywa też w nich rozumiana niekiedy zupełnie odmiennie. Czy w ogóle możliwe jest znalezienie wspólnej płaszczyzny, na której różnorodne sposoby rozumienia i ujmowania kreatywności nie tylko się stykają, ale także wzajemnie dopełniają i warunkują?